Blogda Ara

4 Haziran 2014 Çarşamba

Group policy ile mobil disk kısıtma

Sunucu Olan bilgisayarımız uzerinde Grup İlkesi Yönetim Konsolu konsolu Açılır. Grup İlkesi Yönetim Konsolu ekranında Grup İlkesi Nesne seçeneğine Sağ işlemi Toplam "Yeni" Seçeneği Ile oluşturacağımız grup policy'e isim veriyoruz.
Grup Policy'e isim verdikten SONRA Sağ işlemi Toplam "Düzenle" Seçeneği Ile Grup İlkesi Yönetimi Editörün sekmesinden sırasıyla; Kullanıcı Yapılandırması, İlkeler, Yönetim Template, Sistem, Çıkarılabilir Depolama Sınıfları: tüm erişim seçeneğini verme durumuna getiriyorum "Etkin". OK butonunu kullanarak Grup Policy'i oluşturuyorum.

Simdi Grup İlkesi Yönetimi sayfasında DAHA önceden oluşturmuş Olduğum "muhasebe" OU Üzerine Sağ işlemi Toplam "Linki varolan bir GPO" Komutu Ile bıraz once oluşturmuş Olduğum Grup policy'i ekliyorum ADLI. Karşımıza Gelen penceresinden met islemi gerçekleştirebilirsiniz "GPO seçin".
Sonuc Olarak muhasebe OU'su Altında Haber ve alan kullanıcılarımızın Artık flaş erişemeyeceklerini görebilirsiniz belleklere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder